Novosti

Audi A6 3.0 TDI Quattro S-Tronic

Poslovna limuzina za poželjeti
Objavljeno: 23.10.2017.
Audi A6 3.0 TDI Quattro S-Tronic

Audijeva Šestica limuzina je za poželjeti ponajviše zbog ergonomije i dobre izrade. Osim što se diči svime onime što mora imati jedna limuzina u premium segmentu, A6 je i pouzdan i trajan automobil, pogotovo u kombinaciji s motorom 3.0 TDI koji je poznat po sjajnim performansama i niskoj potrošnji. Automatski mjenjač zaokružuje paket i čini ga idealnim za poslovnu uporabu. Testirani model stoji 327.590 kn što je puno niže od novonabavne cijene. Usto, u prometu je od 2014. godine te još uvijek ima važeće tvorničko jamstvo što mu je veliki plus.

Audi A6 nudi puno prostora i kada god se pojavi novi, pomrsi račune BMW-u i Mercedesu. Doduše, trio fantastikus kao po špagi i nekom nepisanom dogovoru izbacuje svoja tri modela u razmaku od godinu i pol, a svaki novi model zasjedne na vrh u nekoj usporedbi njemačkih novina. Stvar odabira između svetog trojstva samo je u preferenciji značke. Ovaj je auto svojim dizajnom, izradom, ponudom prostora i opreme čisti premium i tu nema dvojbe. Dizajnom je vrlo sličan modelu A8 i teško se izdaleka raspoznaju, ali to vam je prednost ako kupujete A6.

U vožnji je A6 prigušen, udoban, čak i ugodno direktan na volanu. Bez vanjskog S-Line paketa život u gradu je lakši jer na gumama većeg profila i bez niskih branika nema podrhvatanja niti oštećenja od rubnika pa možete biti ležerniji. Kratki prevjesi i ukupna duljina znače samo jedno: puno stabilnosti u zavojima i velika rezerva prianjanja u svim situacijama. Dodatni plus je Quattro pogon koji po potrebi raspoređuje okretni moment sprijeda i straga. Jasno, tijekom vožnje u normalnim uvjetima uglavnom je pogon na prednje kotače pa se time štedi gorivo. Potrošnja na našem testu iznosila je 9,7 litara što nije mnogo, pogotovo uzme li se u obzir da smo isprobali ubrzanje više puta.

Unutrašnjost je najbolji dio Šestice, jer nudi puno udobnosti i sve potrebno da se osjećate fino u sjedalu. Jasno da je prvo što ćete pogledati Audi Drive Select koji omogućuje odabir režima vožnje pa se njime možete poslužiti da autu mijenjate reakcije, oštrinu i razinu udobnosti i tako se prilagodite raspoloženju. U dinamičnom modu na višem profilu guma Audi će vas jako ugodno iznenaditi jer će ponuditi oštre reakcije uz dobro upijanje rupa. Naime, na S-Line kotačima malo je pregrub za naše ceste, dok se na klasičnim kombinacijama s rupama na cesti nosi puno bolje. 

Pogledamo li ponudu limuzina ove klase, njemačke marke tradicionalno nude šesterocilindraše. Što god rekli i kako god razmišljali, voljeli ili ne voljeli naftnu eru, jedno je sigurno - bogati duboki zvuk moćnog dizela sa 204 KS koji vas s velikom lakoćom približava horizontu na autocesti ima svoje draži. Takve ćemo motore viđati sve rjeđe i rjeđe. S obzirom na smjer autoindustrije i nove trendove koji idu prema električnim vozilima, možda je baš ovaj auto posljednja karta za šesterocilindričnu predstavu kako mora voziti i koliko malo trošiti jedna poslovna limuzina. Činjenica da ima tek nešto više od 70.000 km i važeće tvorničko jamstvo, te da dolazi skoro u pola cijene natjerat će vas da ga poželite.

Audi A6 najbolji je upravo u kombinaciji sa šesterocilindrašem 3.0 TDI i S-Tronic mjenjačem, a uz premium osjećaj nudi možda i posljednju priliku za uživanje u velikim dizelskim motorima.
Audi A6 2.0 TDI Quattro S-Tronic
Motor: V6, turbodizelski, 2967 ccm
Emisija CO2: 149 g/km
Snaga: 204 KS pri 3750 o/min
Moment: 400 Nm pri 1250 o/min
Mjenjač: S-Tronic, 7 stupnjeva
Pogon: Na sve kotače
Ubrzanje od 0-100 km/h: 7,0 s
Najveća brzina: 240 km/h
Deklarirana potrošnja: 5,0/5,7/6,7 l/100 km
Potrošnja na testu: 9,7 l/100 km
Cijena testiranog modela: 327.590 kn (1/2014, 3,5 g. star)