Novosti

Opel Corsa 1.2

Povoljna i privlačna gradska štedljivica
Objavljeno: 22.3.2018.
Opel Corsa 1.2

Opel Corsa oduvijek je bila u TOP5 gradskih automobila po rezultatima prodaje, a novi model iz 2015. godine svojim se dizajnom dodatno istaknuo kao vrlo konkurentan gradski model u vremenima kada crossoveri zbog svoje privlačnosti ostvaruju sjajne prodajne rezultate. Corsa je zanimljiva dizajnom, jednostavna, pouzdana i s atraktivnom nabavnom cijenom. S druge strane, dobro držanje vrijednosti i komotna unutrašnjost naglašavaju ekonomsku i praktičnu narav koja je ipak ispred svega kada je riječ o jednom od najpopularnijih malih gradskih automobila u Europi. Rezultat je jasan: dobro odmjeren gradski auto.

Unutrašnjost Corse je prilično komotna. Model s pet vrata omogućuje dovoljno prostora i za visoke, sjajnu svakodnevnu praktičnost i osjećaj dobre izrade. Čim sjednete za volan svidjet će vam se izvedba komandne ploče, čvrste i oku privlačne, a sjedalo će biti dobro i za one korpulentnije vozače jednako kao i za one nižeg rasta. Dobra ergonomija u Corsi je uvijek bila standard, ali osjetan je napredak u osjećaju kvalitete. Na stražnjoj klupi ima puno mjesta za ramena, vrata su vrlo visoka i ulazak i izlazak su laki i za vremešnije putnike. Preglednost prema natrag ne može se kritizirati, sasvim je u skladu s vremenom i klasom. Dodatni plus je i tipka koja uključuje meki City Servo s kojim je manevriranje lakše.

Vozne osobine u skladu s prosjekom klase dodatno su poboljšane praktičnim servom koji posebno olakšava parkiranje u gradu, a sustav se isključuje automatski na brzinama preko 50 km/h. Kada se sustav isključi servo postaje tvrđi, no ne obiluje osjećajem pa se ne može reći kako je Corsa vozački auto. Ona je jednostavna, laka za manevriranje, meka na rupama, ali i s dovoljno snažnim kočnicama da se na malim brzinama doslovce ukopa kada naglo zakočite. Ako ne očekujete čuda, njezin ovjes i kontrole sasvim dobro ispunjavaju svakodnevne zadatke. Može se reći i kako 1,2-litreni motor također dobro radi svoj posao.

Jednostavan i pouzdan maleni benzinac povoljna je opcija, vrlo je tih, uglađen i jedva ga možete čuti kada radi na leru. Unatoč obujmu, njegova snaga nije mala. Deklariranih 69 KS sasvim je dovoljno za dobre gradske performanse, ali i za štednju. Naime, prosjek potrošnje na Corsi 1.2 iznosi 5,6 litara što je na razini dizelskog stroja. Jasno, to je uz umjereni gradski tempo i bez naglih ubrzavanja ali, jednako tako, prosjek postignut bez puno trikova ili "tehniciranja". Najveća brzina od 160 km/h također je u skladu s očekivanjima za tako maleni stroj.

Za cijenu od 63.300 kuna dobiva se gotovo nov primjerak vozila koji je uz sve to i trenutačno aktualan. Dakle, kupuje se nova Corsa, ne "prijašnji model", i to s četrdesetak tisuća kilometara. Praktički nova, bez ijednog čudnog zvuka ili cvrčka, testirana Corsa je doslovce izvrsna zamjena za "novi mali gradski auto". Uz dobro jamstvo i ponudu kreditiranja može se reći kako je odlična pogodnost. Jasno, to vrijedi ako tražite praktičnog i oku privlačnog gradskog mališana s jednostavnim i pouzdanim motorom koji ne troši mnogo i dugo i dobro drži cijenu.