Novosti

Volkswagen CC 2.0 TDI

Limuzina i coupe u skladnom paketu
Objavljeno: 2.11.2017.
Volkswagen CC 2.0 TDI

Na početku valja razjasniti kako se ovaj model ne zove Passat CC već samo CC, i tako je od 2012. godine. Danas ovaj auto nema direktnog nasljednika, jer Arteon koji kupeovskom linijom podsjeća na CC zapravo je broj veći auto od Passata, dok je CC klasični Passat sa svim svojim manama i vrlinama, uz ljepši dizajn kojeg donose niska linija krova i skladan dizajn. CC je bio definitivno najskladniji Volkswagen sve do pojave Arteona. Kada je izuzetno očuvan i praktički nov poput ovog, s manje od 20.000 km, možete očekivati osjećaj vožnje kao u novom autu.

Ispod lijepo skrojenog plašta nalazi se najobičniji Passat. Kada se kupuje rabljeni auto to može biti samo prednost, jer Passat je kao čest model s pouzdanom i dobro poznatom mehanikom lako i jeftino održavati pa se CC čini mudrom odlukom ne želite li trošiti puno tijekom eksploatacije. Naravno, puno je razlika i karoserijski dijelovi su drukčiji. Unutrašnjost je dobro sastavljena, ergonomski na visokom nivou i vrlo dobro opremljena. Čim ključ stavite u otvor pokrenut ćete motor poznatog zvuka.

Dvolitreni TDI sa 140 KS izuzetno je štedljiv, dovoljno snažan čak i kada poželite pojuriti i za svaku je preporuku u modelu CC. Snažnija inačica od 170 KS na trenutke djeluje grubo, ali daje i bolje performanse. Ručni mjenjač idealan je ako volite klasiku i pouzdanost dokazane koncepcije. Kada zatvorite vrata koja djeluju elegantno jer nemaju okvire stakala, ugodno ćete se iznenaditi tišinom jer je zvučna izolacija vrlo dobra.

Tijekom vožnje ovjes će ponuditi dobar omjer između oštrine i udobnosti. Ako malo pojurite osjetit ćete visoku rezervu prianjanja i neutralno ponašanje u zavojima, a kočnice su doslovno izvrsne. Tijekom jakih kočenja CC zadržava pravac i izbjegavanje prepreka s njime izvodi se s lakoćom. I inače se posljednje tri generacije Passata mogu time pohvaliti.Pa ipak, ne očekujte ushit i vozačke poslastice kada se otputite na zavojite ceste, jer CC je čisti ziheraš. Možda bi mogao biti malo uzbudljiviji, što dobro dođe onih pet posto vremena kada želite od auta "ono nešto".

Uz ergonomska sjedala i dovoljno prostora za koljena straga možete biti smireni da će i poslovne zadaće ispuniti s lakoćom. Potrošnja od 5,5 litara je lako ostvariva, nama je na testu trošio svega 5,9 litara. Znali su mu prigovoriti da je skup, no u našem slučaju kritika ne stoji jer je kao rabljeni vrlo pristupačan. Cijena od 219.900 kuna naoko nije mala, ali manje od 20.000 km znak je da je auto praktički nov. Za 30.000 kuna manje možete dobiti jednak model sa 120.000 km. Isplati li se doplatiti za osjećaj "kao nov" morate odlučiti sami. Ili, najbolje, oba ispribati i zatim odlučiti. Glavni adut CC-a je što nije dosadan, već svojom siluetom ipak bolje razbija svakodnevicu od običnog Passata, a s njim dijeli sve one vrline kao što su pouzdanost i niski troškovi održavanja.

  • VW CC 2.0 TDI
  • Motor: Redni, turbodizelski, 1968 ccm
  • Emisija CO2: 125 g/km
  • Snaga: 140 KS pri 4000 o/min
  • Moment: 320 Nm pri 1750 o/min
  • Mjenjač: Ručni, 6 stupnjeva
  • Pogon: Prednji
  • Ubrzanje od 0-100 km/h: 9,8 s
  • Najveća brzina: 214 km/h
  • Deklarirana potrošnja: 4,3/4,7/5,7 l/100 km
  • Potrošnja na testu: 5,9 l/100 km
  • Cijena testiranog modela: 219.900 kn (6/2015, 2,5 g star)